fredag den 6. januar 2012

Søs redder mit liv, som hun har gjort det mange gange siden.

Sproget i ’’Mit venskab med Jesus Kristus’’ passer godt til en femten-årig dreng. Dettet bliver tydeligt da sproget indenholder mange tabu ord om det seksuelle hvilket gør teksten vulgær. Sætningerne er lange og uddybende med mange beskrivelser af omgivelserne som for mig for hovedpersonen til at virker usikker. Jeg forventer at historien forbliver i den seksuelle afdeling med hændelser som er meget realistiske til popeten. Disse hændelser tror jeg bliver på kanten af liv pga. sætningen ''Søs redder mit liv, som hun har gjort det mange gange siden'' og derfor har jeg valgt den som titel. Gode råd til forfatteren er at kan forbliver i den femten-årige skrivestil. Jeg lagde særligt mærke til at der ikke bliver lagt låg på tabu ord som sex og ornani.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar