tirsdag den 10. januar 2012

Hvad er der efter døden?

Jeg har nu læst ind til side 24, og mine forventninger til det videre forløb, er stort set blevet opfyldt. Næsten mere end jeg først havde forventet på nogle punkter, især omkring forældrenes liv og senere død. Jeg regner med at de vil komme videre i deres liv efter forældrenes død, og det er det man kommer til at høre mere om. Måske vil nogle folk ude fra prøve at hjælpe dem, måske kan Nikolaj ikke blive boende hos Susanne?
Et par gange sætter Husum nogle avisartikler ind, anmeldelser af hans mors tidligere koncerter. Det giver en god effekt, da man får et lidt andet syn på tingene, og får et godt indtryk af, hvordan andre folk så hans mor da hun var en stor sangerinde.

1 kommentar:

  1. Det er en ret spektakulær vinkel du kommer med!! Hvordan tror du de vil komme videre eftersom de mistede begge deres forældre i en trafikulykke. Nikolai er påvirket psykisk, da han kun har søs i sit liv, derfor må søs også have fået nikolaj så tæt ind på sjælen,at hun aldrig ville forlade ham. Jeg ville også gerne have uddybet hvad du mener med, at du havde forventet mere omkring forældrens liv og senere død? Ellers nice! :)

    SvarSlet