fredag den 6. januar 2012

Mit venskab med Jesus Kristus

Sproget og meget vulgært, grotesk og er skrevet lidt som om at det er en 15-årige der har skrevet det.
Tonen er meget humoristisk fordi at det er så surrealistisk og grænseoverskridende men eftersom at det omhandler noget meget alvorligt, som selvmord, er genren nok tragisk realisme.
Jeg forventer selv at historien nok vil fortsætte med at hovedpersonen er sådan lidt sindssyg og at der nok sker noget, evt. med Jesus, som gør at man fortsat tænker at der er helt vanvittigt.
Jeg vil mene at forfatteren skal fortsætte med at med at skrive grotesk og humoristisk fordi det er det som jeg nu forventer og hvis det ikke sker, bliver jeg bare skuffet. Jeg lagde specielt mærke til at der i kapitel 1 ikke er nævnt noget om nogle forældre og der står at ”søs” kommer til at redde ham flere gange..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar