tirsdag den 24. januar 2012

I det øjeblik man finder ud af at der befinder sig en anden i Nikolajs lejlighed, læser man lidt hurtigere, man vil gerne vide hvad der sker, hvem det er og hvad der kommer til at ske. Denne "færdighed" mestrer Lars Husum, og den gør bogen spændende og god. Jeg havde regnet med at læse bogen over en måned, men da jeg havde læst de første 100 sider, blev 100 lige pludselig til 150 og 150 til 200 og 200 til slut. Sådan brugte jeg så min sidste lørdag. Jeg er nu gået igang med bogen for anden gang, noget jeg ellers aldrig gør med bøger, men jeg havde lyst til at nærlæse den lidt mere, og måske lægge mærke til noget jeg ikke lagde mærke til første gang, mit venskab med jesus kristus er den første bog jeg nogensinde har læst to gange, på trods af de utallige bøger jeg har læst. Tak Lars, for at have skrevet den her bog.

Magnus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar