tirsdag den 14. februar 2012

Hvad var det bedste ved denne roman

Jeg er utrolig positiv vedrørende ''Mit venskab med Jesus Kristus.'' En af tingene der gør denne bog til noget specielt er at den ikke er som mange andre bøger. Det underholder mig meget at man har en forventning til at den næste side giver noget nyt og spændende og ikke bare en atter side som resten af bogen. En af tingene jeg normalt ikke finder i de bøger jeg har læst er Onomatopoietikon som helt klart får mine sanser til at flyde frit. Ordrene er også meget erotiske hvilket i mine øjne får bogen til appellere noget mere til teenagers. Men det erotiske sprog får også et smil frem på læben da mange af orden er en form for tabu. Jeg vil karakterisere bogen som en tragisk realisme, fra start til slut. Men alt i alt vil jeg gerne anbefale andre til at læse bogen, da den er lærerig, komisk og anderledes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar