tirsdag den 14. februar 2012

Min mening om romanen

Jeg synes det er en velskrevet og god roman alt i alt. Jeg er vild med at den er så spændene og nem at overskue når den er delt op i de små "kapitler" på 2-3 sider, det gjorde ihvertfald at jeg tit snuppede nogle sider mere og blev helt fanget i bogen. Det som jeg synes er dårligt ved de små "kapitler" er at de tit afslører hvad der sker eks. da der står selvmord så kan man allerede regne ud hvem som det er der begår selvmord.
Noget andet som er godt er også at der er de her "artikler" i, det gør at romanen ikke bliver så ensformet. Det er også fedt at der bliver brugt det her tegneserie sprog, hvor der kommer ord som SMASK og KAPOW osv. dog er det kun mest i starten det bliver brugt.
Jeg synes også det er godt at sproget er så uformeldt og meget direkte der er ikke noget som er pakket ind og formildet.
Stemning er bogen er rigtig god, jeg blev grebet og underholdt da jeg læste den, dog var den lidt lang i midten og den var måske lige en tand for voldelig til min smag sommetider.
jeg elsker den forvandlig som sker med Nikolaj, at han først er en ufølsom og egoistisk mand til at åbne øjnene op for andre mennesker omkring ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar