tirsdag den 14. februar 2012

Skal eller skal ikke blive...??

Da jeg havde læst bogen undrede jeg mig meget over hvad der blev af Marianne. Om hun forlod Nikolaj og gik, eller om hun bare sætte sig i en stol med hænderne foran sit ansigt. Jeg blev faktisk sur, fordi jeg bare ville vide om Marianne blev der eller ej, og om hvad der skete mellem hende og Nikolaj, men på den anden side er det også lidt op til mig selv at bestemme slutningen. Jeg kan bestemme om den f.eks. skal ende lykkeligt eller ej. Selv synes selv den ender lykkeligt, fordi jeg tror hun sidder i en stol med hænderne foran sit ansigt. Nikolaj kommer ud fra badeværelset, de snakker sammen et stykke tid og det ender så med at hun tilgiver ham.

Jeg kan bestemt anbefale denne bog, men man skal lige i gang med den først, inden den er betagende. En af de ting jeg godt kan lide ved bogen er at den er så detaljeret, det giver læseren en billede af hvordan der er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar