tirsdag den 14. februar 2012

min mening af "mit venskab med Jesus Kristus"

jeg vil være helt ærlig og sige at hvis vi ikke skulle have læst denne bog i klassen vil jeg nok ikke selv have valgt at læse den.
det er ikke fordi jeg ikke syns det er en god bog, for det er det, men nogle steder tænkte jeg bare at det hørte bare ikke med eller at nu er Lars Husum gået lidt for langt ud.
og jo jeg er da til fantasy bøger, men helt ærligt Jesus Kristus der tropper op i egen høje person, det er lidt for langt ude til mig. jeg ved da godt at man kan tolke det som Nikolajs åndelige guide, eller en del af hans egen fantasi, eller en undskyldning for at blive et bedre menneske. men helt ærligt man kunne have valgt så mange andre figure eller personer, f.eks. hans søster.
hvis jeg nu ser bort fra det med Jesus så syns jeg det var en rigtig flot og vel skrevet bog, som jeg virkelig kunne leve mig ind i og for mig betyder det at det er en bog som måske er værd at læse igen.
jeg syns at bogen "mit venskab med Jesus Kristus" helt klart er en bog som er værd at læse, selvom den lyder lidt mærkelig, for når man først kommer igang så er den bedre end man havde forventet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar